P&O-KennisKring

Het vakgebied

P&O, een boeiend vakgebied. Alleen al door veranderende wet- & regelgeving is er nooit stilstand. Het vakgebied kent ook zijn eigen ontwikkelingen en aandachtsgebieden. Wat te denken van: arbeidsvoorwaarden/cao’s, functioneren/beoordelen en belonen, talentontwikkeling, verzuim en preventie, ontslagrecht.

Uw praktijk

En, hoe is het in uw praktijksituatie? Want, los van alle ontwikkelingen, op het werk gebeurt het echt. En dan blijkt de praktijk weerbarstiger dan gewenst. Een klus als u daar alleen voor staat.

Niet zeker weten

De praktijk roept vragen op. U zult ze ook hebben. Voor sommige antwoorden heeft u genoeg aan eigen kennis. Wat misschien nog waardevoller is: hoe heeft uw P&O-collega dit opgelost? Welke kennis en ervaring neemt de collega mee. Dit vraagt om een uitwisseling, een collegiaal gesprek.

Op weg naar een oplossing

Voor u organiseren wij 4 x per jaar de P&O-KennisKring. Dit is een actieve bijeenkomst rondom één thema; uw praktijksituatie staat centraal. Op de bijeenkomst vindt uitwisseling plaats van kennis en ervaring tussen u en uw P&O-collega’s. Het streven: u gaat met een oplossing op weg.

Zoals gezegd uw praktijksituatie staat centraal. De invulling van de bijeenkomsten zal in overleg met u worden vastgesteld. Thema’s welke bijvoorbeeld aan de orde kunnen komen zijn: talentontwikkeling, mobiliteit,  ontslagzaken en gespreksvoering met medewerkers.

Brengen en halen

  • U geeft 1 week vóór de bijeenkomst aan welke situatie u in wilt brengen
  • Vooraf krijgt u een overzicht van de ingebrachte situaties van collega-deelnemers.
  • Op de bijeenkomst worden de situaties en ervaringen met elkaar gedeeld.
  • Ook de aanwezige P&O adviseur van Vitacon Luteijn deelt met u haar/zijn kennis en ervaring.
  • U krijgt nieuwe inzichten en wellicht kunt u de oplossing voor uw situatie bij uw collega halen.

De P&O-KennisKring

  • De volgende bijeenkomst van dit jaar vindt plaats op dinsdag 26 september van 16.30 – 18.30 uur in Doetinchem.
  • De kosten voor 4 bijeenkomsten zijn € 95,- excl. BTW en inclusief drankje/broodje. U kunt op ieder gewenst moment in het jaar instromen.

Aanmelding

U kunt zich aanmelden via de rode aanmeldbutton hieronder. U ontvangt na uw aanmelding de nadere benodigde informatie.

Voor vragen kunt u bellen met: Ilse Kleijn Winkel (0314-369 150).


Details van dit event:

Data en tijden:

  • 26-09-2017 /  van 16.30 - 18.30 uur
  • 12-12-2017 /  van 16.30 - 18.30 uur
  • 13-03-2018 /  van 16.30 - 18.30 uur

Locatie:
Terborgseweg 25-b, Doetinchem

Kosten:
€ 95,- exclusief btw, voor 4 bijeenkomsten

Nu aanmelden voor dit event


Deel dit event

    

Onze events

De events van Vitacon Luteijn vinden plaats bij ons kantoor of op locatie bij uw bedrijf.
Meer weten over de mogelijkheden? Neem contact met ons op.

Neem contact op

Bellen, e-mailen en post sturen

Telefoon: +31 (0)316 - 740 115 
E-mail: info@vitaconluteijn.nl
Postadres: postbus 310, 7000 AH - Doetinchem

Bezoek ons kantoor

Terborgseweg 25b – 7001 GM Doetinchem
Mercurion 3 – 6903 PX Zevenaar

Hulp op afstand