Workshop salarisadministratie kansen en oplossingen

19 november 2020 | van 15.00 – 17.00 uur (tweede datum n.t.b.)
De salarisstrook van medewerkers en/of je collega’s – zij kijken er iedere maand met belangstelling naar uit! Jij bent of voelt je verantwoordelijk voor de juiste afwikkeling van het salaris. Je wil je collega’s of medewerkers tenslotte een juiste salarisstrook kunnen aanreiken. Aan de andere kant weet je dat het kostenaspect een belangrijke rol speelt. Hoe kun je een mutatie in het salaris zo fiscaal vriendelijk mogelijk verwerken? Wettelijke bepalingen rondom de salaris- en/of personeelsadministratie wijzigen continu. Je merkt dat deze frequente veranderingen vragen oproepen, maar je treft binnen je organisatie niet de juiste collega om mee te klankborden. Tijdens onze workshops krijg je de mogelijkheid om jouw kennis en ervaring te delen met andere professionals in jouw vakgebied. De verkregen waardevolle informatie is direct toepasbaar in de dagelijkse praktijk.
Jouw resultaat
Na afloop van deze workshops ben je weer volledig op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van salaris- en personeelsadministratie. Op basis hiervan kun je directie of management (beter) adviseren en je medewerkers en/of collega’s een uitleg geven over hun salarisstrook. Daarnaast krijg je handige tips over hoe je efficiënter kunt werken in o.a. softwareoplossingen die wij aanbieden.
Doelgroep
Deze workshops zijn zeer geschikt voor iedereen die werkzaam is binnen het werkveld van salaris- en personeelsadministratie. Je verzorgt de administratie voor een organisatie en tevens houd je je bezig met de salaris- en personeelsadministratie. Met deze workshops krijg je de kans om je kennis actueel te houden. Heb je daarnaast behoefte aan tips en quick wins rondom werken met systemen zoals Nmbrs ®, Daywize en Excel? Dan is het zeker raadzaam je in te schrijven.
_____________________________________________________________________________________________________________
Wat vinden onze deelnemers?
Sybilla van Bindsbergen – OQ Value
“Ik ben erg enthousiast geworden en kan iedereen die de salarisadministratie verzorgd deze workshop aanraden, zodat je de waardevolle informatie kunt toepassen in de praktijk.”
” Als je soms door de bomen het bos niet meer ziet is dit de ideale sessie! Ik vond het heel prettig dat lastige onderwerpen op een begrijpelijke manier uitgelegd werden, ondersteunt met voorbeelden uit de praktijk”
_____________________________________________________________________________________________________________
Aanpak
Tijdens deze workshops gaan we actief aan de slag aan de hand van vaktechnische informatie die onze professionals met je delen. Wij zorgen dat de inhoud van de workshop aansluit bij je dagelijkse praktijk. Dat kunnen wij, als ervaringsdeskundigen, als geen ander. Na de workshops ben je volledig op de hoogte van de zaken die spelen binnen de salaris- en personeelsadministratie:
- Berekeningen (het kunnen lezen van een salarisstrook, het kunnen maken van een proforma berekening en inzicht hebben in werkgeverskosten)
- Inrichting van systemen
- Wet- en regelgeving
Programma
15.00 – 15.15 uur Inloop
15.15 – 15.45 uur Update bruto-netto kosten traject – delen van de wijzigingen
15.45 – 16.30 uur Update Nmbrs – delen van de nieuwste mogelijkheden
16.30 – 16.45 uur Korte pauze met wat lekkers
16.45 – 17.30 uur Behandeling actueel onderwerp
17.30 Afsluiting
Wij houden je tussentijds scherp!
Zoals je weet wijzigen de wettelijke bepalingen rondom salaris- en personeelsadministratie continu. Hoe goed onze workshops ook zijn. Met twee bijeenkomsten per jaar kunnen wij je niet voldoende op de hoogte houden. Daarom ontvangt iedere deelnemer gedurende het jaar nieuwsbrieven. Hierin komen actualiteiten aan de orde en beantwoorden wij veelvoorkomende vragen. Daarnaast richten wij een besloten LinkedIn groep in, zodat je op ieder gewenst moment met ons en andere deelnemers kunt sparren.
Nu aanmelden voor dit event
Data en tijden:
- 19/11/2020 van 15.00 tot 17.00 uur
Locatie:
Zoom
Kosten:
2x per jaar voor € 350